Direktlänk till inlägg 27 februari 2019

Sjukhus för kontroll

Av Anna Maccallum - 27 februari 2019 21:13

Idag börja dagen med att vi gick upp och fixa hästarna och så

Vi skulle till sjukhuset för uppföljning och vaccination av Alexandra, strax innan vi skulle mot u-hamn för att plocka upp vaccinet bestämde vi att Antonio skulle vabba då mina leder gjorde så on i helvete ont.

Vi hämtade vaccinet och sen bar de av mot södra Älvsborgs sjukhus
Vi åkte till barndagvården och mötte upp personalen där och satte Embla plåster inför vaccinationen sen gick vi till lekterapin där Alexandra och Antonio lekte doktor, Antonio var tydligen en busig patient enligt alexandra.

Hos sjukgymnasten var Alexandra super duktig hon tränade ca 45 minuter. Efter sjukgymnastiken så gick vi tillbaka till barndagvården och skulle ta vaccinet gick över förväntan hon sa inte ens aj....

Dags för lunch efter vaccineringen Alexandra ville ha skink sallad med curry jag åt bakpotatis Antonio åt någon kyckling mango röra. Sen var vi tillbaka efter lunch hos neurologen hon skötte sig fint efter lite övertalning. Som sista anhalt blev det lekterapin igen hon gjorde en gips hand blev jätte fin..

Sen åkte vi hem väl hemma fixa vi lite ute till middag åt köttbullar och potatis med mormor som hade passat Sofie och liam medans vi var på sjukhuset.

Nu blir ser vi på Sofias änglar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Maccallum - 18 september 2019 12:34


Idag är jag hemma med Alexandra då hennes hjärna inte orkar med ljud och intryck just idag så vi tar en lugn dag idag och i eftermiddag ska vi ut och åka lite bil och mysa lite sen får vi se om hennes hjärna orkar imorgon men vi tar en dag i sänder ...

Av Anna Maccallum - 16 september 2019 22:06

Igår hade jag ledvärk från helvetet låg hela dagen i princip idag har Alexandra vart i skolan och Sofie på dagis och jag och liam har tvättat typ hela dagen tog en tupplur när Antonio kom hem och nu på kvällen har vi haft lite egen tid då har jag sti...

Av Anna Maccallum - 15 september 2019 08:44

Hej igår skrev jag ingen blogg då det var fullt upp vi grejade med veden och städade en del utomhus fadi kom förbi och hjälpte till lite och Alexandra har hälsat på en kompis under gårdagen sen sov dom här så nu är 4 ungar vakna och Antonio sover.....

Av Anna Maccallum - 13 september 2019 19:51

Idag har vi röjt lite och möblerat om i lekrummet och sen va vi hemma hos fadi och blev bjudna på mat och sen åkte vi hem och la vi ungarna och nu myser vi i soffan och händer inte så mycket mer idag Mitt mående idag har. Varit helt ok. ...

Av Anna Maccallum - 12 september 2019 21:59

Det var länge sen jag skrev här... Men har haft fullt upp och allt har ramlat på mig de senaste men det har gett mig möjlighet att fundera på hur jag ska göra med bloggen och har kommit fram till att jag kommer skriva lite varje dag ang mitt måen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards