Direktlänk till inlägg 20 februari 2019

Stolt och longering

Av Anna Maccallum - 20 februari 2019 20:40

Ja hur ska vi börja denna dag....

Idag har Sofie vart på dagis och Alexandra har hälsat på sin avdelning en stund. Alexandra va där mellan 10-11:15 0ch 1 gång blev hon hjärn trött under denna tid så vi fick gå undan i ca 5 minuter och varva ner då släppte de lite sen va hon där i ca 20 minuter till sen åkte i in mot stan och tog en fika med Antonio....

Hade ett möte kl 13:00 var super nervös men det gick super bra va verkligen stolt över mig själv. Handlade lite snabbt sen hämtade vi Sofie och där mötte vi p stog och tjöta med honom en kort stund

Väl hemma longerade jag carisma så otroligt lugn hon va idag...

Sen kom pappa och b förbi en stund å nu sitter jag och liam och är sjukt trötta framför tv och Antonio är ute och fixar de sista innan hästarna ska in

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Maccallum - 18 september 2019 12:34


Idag är jag hemma med Alexandra då hennes hjärna inte orkar med ljud och intryck just idag så vi tar en lugn dag idag och i eftermiddag ska vi ut och åka lite bil och mysa lite sen får vi se om hennes hjärna orkar imorgon men vi tar en dag i sänder ...

Av Anna Maccallum - 16 september 2019 22:06

Igår hade jag ledvärk från helvetet låg hela dagen i princip idag har Alexandra vart i skolan och Sofie på dagis och jag och liam har tvättat typ hela dagen tog en tupplur när Antonio kom hem och nu på kvällen har vi haft lite egen tid då har jag sti...

Av Anna Maccallum - 15 september 2019 08:44

Hej igår skrev jag ingen blogg då det var fullt upp vi grejade med veden och städade en del utomhus fadi kom förbi och hjälpte till lite och Alexandra har hälsat på en kompis under gårdagen sen sov dom här så nu är 4 ungar vakna och Antonio sover.....

Av Anna Maccallum - 13 september 2019 19:51

Idag har vi röjt lite och möblerat om i lekrummet och sen va vi hemma hos fadi och blev bjudna på mat och sen åkte vi hem och la vi ungarna och nu myser vi i soffan och händer inte så mycket mer idag Mitt mående idag har. Varit helt ok. ...

Av Anna Maccallum - 12 september 2019 21:59

Det var länge sen jag skrev här... Men har haft fullt upp och allt har ramlat på mig de senaste men det har gett mig möjlighet att fundera på hur jag ska göra med bloggen och har kommit fram till att jag kommer skriva lite varje dag ang mitt måen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards